Budowa stron www, SEO. Kto to ogarnie?

Budowa stron www, SEO. Kto to ogarnie?

Z uwagi na fakt, że Google i inne wyszukiwarki są integralną częścią procesu zakupowego w obecnych czasach, Twoja firma będzie potrzebować silnej obecności w Internecie. Co ważniejsze, Twoja firma będzie musiała zdominować ranking Google. Jako eksperci SEO z bogatym doświadczeniem w obsłudze lokalnych i krajowych firm, dokładnie wiemy, jak to zrobić. Pozwól agencji SEO Blumo pomóc Ci uzyskać te dochodowe pierwsze rankingi.

Co obejmuje proces pozycjonowania stron?

Pozycjonowanie stron internetowych, czyli działania optymalizujące (Search Engine Optimization) to proces mający na celu budowanie zaufania Google do witryny, dzięki czemu ma szanse osiągnąć ona wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania (SERP). Wymaga on jednak konsekwencji, systematyczności, kreatywności, doświadczenia i wiedzy – trzeba śledzić najnowsze wytyczne i dostosować się do dynamicznie zmieniających się norm. Co więcej, konkurencja równolegle robi to samo – trzeba więc wiedzieć, jak stać się najlepszym. W Blumo znajdziemy kompleksową ofertę, która oprócz pozycjonowania zawiera np. reklamy AdWords czy tworzenie stron na autorskim kodzie. Zachęcamy do zapoznania się z cenami pozycjonowania stron w Blumo.

Lokalne SEO

Dla wielu firm zwiększenie widoczności w Twojej okolicy może być tak samo, jeśli nie ważniejsze, niż uzyskanie widoczności w całym kraju w wyszukiwarce. Dostosowujemy nasze strategie SEO do wielkości, lokalizacji i celów Twojej firmy, aby zwracać uwagę na Twoją markę we właściwych obszarach, umożliwiając Twojej witrynie lepsze pozycjonowanie w lokalnych wyszukiwaniach i zwiększenie widoczności w Mapach Google.

Badanie słów kluczowych

Właściwy dobór słów kluczowych to jeden z podstawowych elementów strategii, w którym trzeba zagłębić się w terminy i zapytania, których używają Twoi docelowi odbiorcy, aby znaleźć Twoje produkty. Stratedzy SEO w Blumo zmapują Twoją witrynę, przypisując odpowiednie i konkretne docelowe słowa kluczowe dla każdej strony, a także opracują informacyjną strategię słów kluczowych, aby Twoja witryna była miejscem, w którym można uzyskać wartościowe porady.

Zamiast po prostu wybierać słowa kluczowe o największej liczbie wyszukiwań, w Blumo zwraca się szczególną uwagę na zamiar wyszukiwania, upewniając się, że kierowane słowa kluczowe docierają do odpowiedniego typu osób na wszystkich etapach ich podróży zakupowej.

Content marketing

Marketing treści szybko staje się jednym z najważniejszych sposobów na zauważenie marki i jej pozycję w wynikach wyszukiwania. W ramach kampanii SEO nasi stratedzy i autorzy treści (copywriterzy) współpracują z Tobą, aby zrozumieć docelową grupę odbiorców i branżę oraz opracować strategię treści, która jest ukierunkowana, wartościowa, ale przede wszystkim, opłacalna.

W Blumo wybrani specjaliści pracują nad tworzeniem treści, które przyciągają ruch do Twojej witryny na wszystkich etapach lejka marketingowego, aby uczynić Twoją witrynę liderem w branży i ostatecznie generować konwersje. Przeprowadzane są również regularne audyty treści w celu sprawdzenia istniejącej treści w Twojej witrynie, wskazując strony, które można ulepszyć, usunąć lub ponownie zoptymalizować, aby poprawić ogólną jakość i wydajność Twojej witryny w wynikach wyszukiwania. Zachęcamy do sprawdzenia cen pozycjonowania stron internetowych w Blumo i nawiązania współpracy już dziś!

Sprawdzanie pozycji w Google – dlaczego monitoring pozycji jest ważny?

Jak działają rankingi wyszukiwania Google? Kiedy użytkownicy chcą znaleźć informacje, wpisują lub wypowiadają słowa związane z tym, czego szukają. Są to tak zwane słowa kluczowe.

Ale utrzymanie rankingu witryny w Google to nie tylko maksymalne wykorzystanie konkurencyjnych słów kluczowych. Chodzi też o jakość informacji.

Zgodnie z własnymi ocenami jakości wyszukiwania Google, gdy indeksuje główną treść każdej strony, sprawdza takie czynniki, jak:

  • Cel strony
  • Jakość i ilość treści
  • Informacje o witrynie i informacje o twórcy treści
  • Reputacja strony internetowej i reputacja twórcy treści
  • Interakcja użytkownika ze stroną (czas spędzony na stronie, współczynniki odrzuceń itd.)
  • Wiedza, autorytet i wiarygodność (E-A-T)

Sprawdzanie pozycji w Google, czyli monitoring pozycji strony jest niezwykle istotny w procesie pozycjonowania strony. Dzięki temu agencja SEO zyskuje dane, na podstawie których wie, czy podejmowane działania są skuteczne, jakie aspekty można by poprawić i czy najważniejsze biznesowo słowa kluczowe widnieją wyżej od konkurencji. Monitoring pozycji daje też wgląd do efektów Klientowi – cóż lepiej uwidoczni postępy niż sprawdzanie pozycji w Google! To wymierny sposób przedstawienia efektów, jednak warto pamiętać, że w pozycjonowaniu stron przychodzą one z czasem i wymagają cierpliwości! Więcej szczegółów i ceny pozycjonowania stron można znaleźć na blumo.pl